Šios taisyklės yra parengtos pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymą Nr. 217 „Daiktų gražinimo ir keitimo taisyklės“. Žemiau pateikta įstatymo santrauka ir bendros vykdymo gairės.

Gražinimas dėl prekės kokybės neatitikimo:

  • Pirkėjas, pastebėjęs prekės nekokybiškumo požymių (toliau – broką), privalo nedelsiant pranešti apie jį pardavėjui;
  • Jeigu pirkėjas pageidauja, kad prekė būtų keičiama/tvarkoma/už prekę būtų gražinami pinigai, jis turi informuoti pardavėją, nurodyti broką (nufotografuoti/aprašyti/nufilmuoti) ir pateikti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą;
  • Jeigu pirkėjas neturi prekės įsigijimą įrodančio dokumento, prekės keitimas/tvarkymas/pinigų gražinimas vykdomas tik pardavėjui sutikus;
  • Prekė gali būti gražinama Lentvario Kilimų parduotuvėse (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje), biure (Vilniuje) arba prekę siunčiant kontaktuose nurodytu adresu (V. Maziuleviciaus g. 53, Vilnius). Už prekės saugų transportavimą ir transportavimo išlaidas atsako pirkėjas;
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti keisti/tvarkyti/gražinti pinigus, jeigu apžiūrėjus prekę ar prekės broką nurodančią informaciją paaiškėja, kad prekė buvo sugadinta dėl netinkamo eksploatavimo.

Gražinimas dėl prekės formos, spalvos, išmatavimų ar kitų su prekės kokybe nesusijusių veiksnių:

  • Jeigu pirkėjas po prekės gavimo nusprendė, kad prekė neatitinka pirkėjo lūkesčių (nepatinka prekės dydis, spalva, modelis) pirkėjas turi teisę per keturiolika (14) dienų nuo prekės gavimo datos gražinti prekę atgaunant už ją sumokėtus pinigus (siuntimo mokesčiai neskaičiuojami), iškeisti ją į kitą prekę su tokia pačia/mažesne kaina arba primokėjus skirtumą pirkti bet kurią kitą prekę;
  • Pardavėjas pasilieka teisę negražinti pinigų/nekeisti prekės jeigu randamas, dėl pirkėjo kaltės galėjęs atsirasti, brokas.